ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE SISTEM CAMERA TRAPS
nr. 12 / 24.06.2025
1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritatii contractate.
Denumirea autorităţii contractante:
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
E-mail: contact@dandinu.net
Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031
Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu
2. Obiectul contractului
Furnizarea de echipamente foto-video A11 Sistem camera trap mirrorless (include sistemul de camera trap, senzori, baterii) A Cod cpv 32333200-8 Camere video
3. Valoarea estimată a contractului
În conformitate cu bugetul aprobat al proiectului și cu analizarea prețurilor de piață, valoarea estimată a achiziției este 26.193,28 lei exclusiv TVA sau 31.170 lei cu TVA inclus.
4. Termenul de depunere a ofertei: 01.07.2025 ora 10:00
5. Adresa la care trebuie transmise ofertele: pe e-mail la adresa: contact@dandinu.net
6. Limba in care trebuie redactate ofertele: română
7. Procedura de atribuire a contractului: achizitie directa, conform articolului 7, alineatele (5) și (7) din Legea 98/2018 și Ghidului solicitantului.
8. Informații suplimentare privind contractul - Caietul de sarcini este prezentat în continuarea prezentului anunț
Alte informații se vor obține pe e-mail, ca urmare a unei solicitări din partea ofertantului
9. Vizualizarea și analizarea ofertelor: are loc în ziua de 01.07.2025 ora 12:00 la sediul autorității contractante str. Padesu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, București, 041345, sector 4
10. Condiții de participare
Capacitatea de exercitare a activității profesionale:
Ofertantii trebuie sa fie persoane juridice avand capacitatea necesara pentru indeplinirea contractului.
Pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activității profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedească forma de înregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din țara în care ofertantul este stabilit.
Ofertantii vor depune copia documentelor constitutive, din care sa rezulte ca sunt abilitați să furnizeze produse din categoria celor care fac obiectul contractului.
Ofertanții vor depune o ofertă tehnică cu toate caracteristicile produselor, perioadă de garanție, alte elemente relevante.
Ofertanții vor depune Oferta financiară și Declarația privind conflictul de ineterese conform documentelor anexate.
10. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie este prețul cel mai scăzut.
Președinte,
Daniel Dinu
CAIET DE SARCINI
Furnizare de echipamente foto-video A11 Sistem camera trap mirrorless (include sistemul de camera trap, senzori, baterii) A Cod cpv 32333200-8 Camere video
Procedura aplicată: Achiziție directă pe baza a trei oferte, conform Legii 98/2016 și HG 395/2016 și Ghidului solicitantului.
Scopul proiectului
Îmbunătățirea stării de conservare a elementelor de biodiversitate definitorii pentru Parcul Natural Putna –Vrancea și crearea de facilități de dezvoltare durabilă bazată pe ecoturism a comunităților locale.
Obiectivele proiectului
Obiectiv Specific 1: Refacerea structurii și funcțiilor ecologice esențiale pentru conservarea elementelor de biodiversitate și peisaj vulnerabile din Parcul Putna Vrancea, prin activități specifice de menținere a pajiștilor, refacerea ihtiofaunei autohtone a râurilor de munte și reducerea presiunilor antropice ce pot conduce la o stare de conservare nefavorabilă a speciilor de fluturi, pești și mamifere.
Obiectiv Specific 2: Valorificarea potențialului reprezentat de peisajul natural prin diversificarea activităților de recreere in cadru natural, facilitarea accesului turiștilor, inclusiv a celor cu mobilitate redusă, la valorile naturale și definirea zonei ca destinație de eco-turism ca elemente cheie în dezvoltarea socio-economică a comunității locale.
Obiectiv Specific 3: Creșterea vizibilității valorilor naturale si culturale din Parcul Putna Vrancea la nivel local și național și internațional prin producerea și promovarea unor materiale media de calitate, diversificarea mijloacelor de comunicare și organizarea de evenimente de informare/conștientizare.
Obiectiv Specific 4: Consolidarea parteneriatului dintre APNPV, ONG-uri și factori interesați în scopul dezvoltării unor institutii locale dedicate conservării și promovării biodiversității și a peisajului cultural din Parcul Putna Vrancea, prin activități educaționale cu copii din comunitățile locale și organizarea de evenimente, ateliere de lucru destinate consolidării relațiilor cu și între factorii interesați.
Contextul achiziționării produselor
Scopul achiziţionării produselor îl constituie implementarea activităților proiectului.
Informații generale
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
E-mail: contact@dandinu.net
Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031
Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu
OBIECTUL ACHIZIȚIEI
Autoritatea contractantă urmează să încheie un contract privind achiziționarea de echipamente foto-video A11 Sistem camera trap mirrorless (include sistemul de camera trap , senzori, baterii) A Cod cpv 32333200-8 Camere video
DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR
Produsele achiziționate sunt necesare pentru implementarea următoarelor activități:
A11. Promovarea locală şi naţională prin film a valorilor naturale şi culturale din PNPV și A13 Asigurarea funcţionării UIP
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația pentru elaborarea și prezentarea ofertei și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnică.
Cerințele impuse vor fi considerate ca minimale. În acest sens orice ofertă prezentată care se abate de la prevederile caietului de sarcini va fi luată în considerare dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minimale din caietul de sarcini.
Produsele vor fi noi.
Ofertantul va asigura service în garanție și post-garanție sau va pune la dispoziția autorității contractante lista unităților service autorizate, dacă este aplicabil.
CERINȚE CAMERA TRAPS
Avem nevoie de două sisteme de camera trap care să activeze camerele de fotografiat printr-un sistem care să detecteze mișcarea animalelor care trec prin fața lor. Aceste sisteme trebuie să includă următoarele componente cu următoarele caracteristici:
Cutie pentru camera trap rezistentă și impermeabilă (standard IP67) care să conțină un sistem de control pentru senzorii de mișcare, lumini și aparatul de filmat. Cutia trebuie să fie încăpătoare și în ea să poată fi incluse bateriile necesare funcționării camerei și cutiei în sine. Cutia trebuie să poată fi configurată pentru tuburi de extensie pentru lentile de mai multe dimensiuni, care la rândul lor să fie sigilate pentru a fi impermeabile la apă. Sistemul trebuie să poată fi configurat wireless prin telefon. Cutia trebuie să aibă sistem de prindere pe trepied prin sistem rapid de deblocare. Cutia trebuie să aibă sistem prin care să se poată conecta la o altă cutie de același fel.
Minim trei tuburi de extensie pentru lentilele camerei, care să acopere o plajă minimă între 35-85mm.
Senzori de mișcare de tip „ beam break” (acești senzori emit o rază IR care atunci când este întreruptă de trecerea unui animal declanșează camera din cutia de control). Acești senzori trebuie să fie rezistenți la apă și să aibă o durată lungă de viață a bateriei. Să se poată configura wireless prin cutia de control folosind telefonul mobil. Să fie pe deplin compatibili cu cutia de control. Să aibă sistem compatibil de prindere pentru copac.
Senzor de mișcare de tip PIR care să se declanșeze la mișcarea captată la peste 4m. Să fie impermeabil și compatibil cu sistemul de control din cutia pentru camera trap și să poată fi configurat wireless cu ajutorul telefonului.
Echipament de captare și repetare a semnalului dat de senzorii de mișcare pentru a putea fi folosit pe o distanță mai mare, care să acopere cel puțin 25m. Să fie complet impermeabil și compatibil cu sistemul de control din cutia pentru camera trap.
Lampă cu lumină IR (infra roșu) reglabilă, care să se poată declanșa wireless la comanda cutiei pentru camera trap și care să fie complet impermeabilă. Durata de funcționare cu o baterie încărcată la maxim să fie de cel puțin 7h.
Trepied pentru prinderea sistemului de camera trap de copac care să poată fi poziționat și pe sol. Trebuie să aibă minim 40cm lungime, să aibă plăcuță de desfacere rapidă a cutiei pentru camera trap și să includă chingi de prindere pentru copac.
Baterii compatibile pentru sistemul de camera trap descris și accesorii pentru funcționarea perfectă a acestuia.
Cantitățile și prețurile unitare maxime pentru produsele achiziționate se prezintă în tabelul de mai jos:
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Sistem camera trap mirrorless (include sistemul de camera trap, senzori, baterii) |
buc |
2 |
12.189,08 |
24.378,16 |
2 |
Trepied prindere pentru camera trap |
buc |
2 |
907,56 |
1.815,12 |
Total |
26.193,28 |
Caracteristicile de mai sus sunt minimale și obligatorii. Sunt acceptate orice carcteristici superioare, cu încadrarea în valoarea estimată a contractului.
Perioada de garanție este cea standard pentru produsul livrat.
Termenele de garanţie încep să curgă de la data livrării/ recepției echipamentelor de către ofertant.
La livrare, Ofertantul va transmite Autoritatii Contractante următoarele documentele care însoţesc produsele:
a) factura fiscală;
b) certificatul de conformitate;
c) certificatul de garanţie;
e) instrucțiuni de utilizare.
Ofertantul garantează că produsele sunt noi.
Întocmit
Vicepreședinte,
Matei Truța
Operator economic,
(denumirea/numele)
FORMULAR DE OFERTA FINANCIARĂ
Către:
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
Domnilor,
1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ………………………………………… (denumirea/numele ofertantului), ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în Caietul de sarcini, să furnizăm ..................................... în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic şi Accesibil pentru Viitor”, contract de finanţare VPV_2025_01, finanţat prin Programul „Verde pentru Viitor”, pentru suma de ................................. LEI, adică ................................................... (suma în litere şi în cifre), precum şi moneda ofertei), plătibilă după recepţia serviciilor, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în valoare de ........................................................... LEI, adică(suma în litere şi în cifre).
2. Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să furnizăm bunurile în termen de ......................................................... zile de la semnarea contractului.
3. Ne angajăm să menţinem aceasta ofertă valabilă pentru o durată de …………… zile, (durata în litere şi cifre), respectiv până la data de …………….. (ziua/luna/anul), şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
4. Precizăm că: (se bifează opţiunea corespunzătoare)
|_| depunem ofertă alternativă, ale carei detalii sunt prezentate într-un formular de ofertă separat, marcat în mod clar „alternativă”/”altă ofertă”.
|_|| nu depunem ofertă alternativă.
5. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.
Data ……………………..
………………, .......................... (ștampilă si semnătură), în calitate de reprezentant legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele …………………….. (denumirea/numele operatorului economic).
Prestator,
___________________
(semnătură autorizată)
Ofertant ...................................................
DECLARAŢIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 59 şi art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
Subsemnatul(a) ........................................ (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant, la procedura ....................... pentru achiziționarea de ............................... la data de ..................... (zi/lună/an), organizată de Asociația România Sălbatică, declar pe propria răspundere următoarele: cunoscând prevederile art. 59 și art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și componența listei cu persoanele de dețin funcții de decizie în autoritatea contractantă cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, declar că societatea noastră nu se află în situația de a fi exclusă din procedură.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt:
1. Daniel Dinu - Președinte, președinte comisie de evaluare
2 Matei Truța - Vicepreședinte, membru în comisia de evaluare
3. Codruța Florea - secretar, membru în comisia de evaluare
Situațiile de natură să determine apariția conflictului de interese așa cum este definit la art. 59 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile sunt următoarele, reglementate cu titlu exemplificativ:
a) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a persoanelor care deţin părţi sociale, părţi de interes, acţiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători sau subcontractanţi propuşi ori a persoanelor care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;
b) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane care este soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al doilea inclusiv, cu persoane care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;
c) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane despre care se constată sau cu privire la care există indicii rezonabile/informaţii concrete că poate avea, direct ori indirect, un interes personal, financiar, economic sau de altă natură, ori se află într-o altă situaţie de natură să îi afecteze independenţa şi imparţialitatea pe parcursul procesului de evaluare;
d) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organului de conducere sau de supervizare şi/sau are acţionari ori asociaţi semnificativi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;
e) situaţia în care ofertantul/candidatul a nominalizat printre principalele persoane desemnate pentru executarea contractului persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;
f) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător organizat ca societate pe acţiuni cu capital social reprezentat prin acţiuni la purtător nu respectă prevederile art. 53 alin. (2) şi (3).
Subsemnatul(a) ............................ declar că voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declarație la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică sau, în cazul în care vom fi desemnați câștigători, pe parcursul derulării contractului de achiziție publică, având în vedere și prevederile art. 61 din Legea nr. 98/2016.
Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
OFERTANT
........................................................
(semnătură autorizată)
L.S.
în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE SISTEM CAMERA TRAPS nr. 12 / 24.06.2025 1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritati...
o nouă populație redescoperită în Transilvania
În data de 03 octombrie 2023, cu ocazia primei expediții de inventariere a viperelor de fâneață din Transilvania, derulată de către Grupul Milvus, vipera de fâneață (Vipera ursinii rakosiensis) a fost...
ce ne spun rezultatele unui studiu genetic
Fundația Conservation Carpathia a publicat rezultatele unui studiu de monitorizare genetică la lup (Canis lupus) care a dezvăluit informații importante despre această specie existentă în Carpații Meri...
un joc interactiv prin care vei descoperi secretele naturii
Noua versiune a aplicației România Sălbatică aduce un design îmbunătățit, mai multe funcționalități, informații și fotografii spectaculoase. Principala noutate introdusă este un joc de tip quiz, care...